Konsultointi all-in-one

Yli 25 vuoden kokemuksemme kansainvälisestä liiketoiminnasta Suomen ja Venäjän välillä antaa meille parhaat mahdolliset työkalut auttaa asiakkaitamme tehokkaasti saavuttamaan tavoitteensa.

Valmistelemme huolellisesti Venäjän markkinoille laajentumisen ja huolehdimme yrityksesi täyden potentiaalin käytön Venäjällä. Tuemme päivittäisessä toiminnassa niin lakiasioiden kuin verosuunnittelun optimoinnissa, sekä liiketoiminnan kehittämisstrategiassa ja mainoskampanjoissa.

Strateginen markkinointi

Lue lisää

Operatiivinen markkinointi

Lue lisää

Toimintatapamme:

  • Teemme kokonaisvaltaista markkinatutkimusta joka kattaa toimialan, tuotteet, hinnat ja kilpailijat.
  • Perehdymme liiketoimintaasi.
  • Valitsemme optimaalisen ratkaisun ja tarjoamme vaihtoehtoja tavoitteiden saavuttamiseksi.
  • Sovellamme yksilöllisesti työkalut juuri sinun liiketoimintaasi sopiviksi.
  • Asiantuntijamme tuntevat hyvin mentaliteettierot ja yrityskulttuurin arvot. Heillä on vankka kokemus kiinteän liikesuhteen rakentamisesta ulkomaisten yritysten ja venäläisten yksityisten ja julkisten organisaatioiden välille.

Viimeisimmät artikkelit

Moderni toimitusketju: tullaus, logistiikka, sertifiointi.

Liiketoiminta Venäjän markkinoilla sisältää toimitusketjun kannalta useita vaiheita, jotka saattavat olla varsin monimutkaisia verrattuna kansainväliseen kaupankäyntiin yleisesti. Tämä ei saisi kuitenkaan olla este sille, että yritykset voisivat hyödyntää Venäjän potentiaalin ja saavuttaa vakaan markkina-aseman Venäjällä. Kokosimme yleisimpiä esille nousevia aiheita ja haasteita toimitusketjussa ja kuinka ne voidaan järjestää optimaalisesti.

Miksi sijoittaa tuotantoon Venäjällä?

Tällä hetkellä Venäjän talous suosii kaikkia paikallisesti tuotettuja tuotteita ja palveluja ja niillä on suuremmat markkinat verrattuna tuontitavaraan tai -palveluihin. Tuotannon perustaminen Venäjälle auttaa saamaan suuremman markkinaosuuden ja lisäksi hallinto ja lainsäädäntö suosivat sitä.

Haasteet Venäjän markkinoilla – uhka vai mahdollisuus?

Menestyvän konseptin vieminen uusille markkinoille sellaisenaan onnistuu harvoin. On tunnettava uusi liiketoimintaympäristö, asiakkaat ja kilpailijat. Markkinointistrategia voi kaivata isompaakin remonttia kun siirrytään kansainvälisille vesille. Strategian säännöllinen päivittäminen ja kriittinen arviointi on elintärkeää jokaiselle yritykselle.