Operatiivinen markkinointi

Laaja kokemuksemme asiakassuhteista eri liiketoimintasegmenteistä antaa meille työkalut tehokkaasti suoriutua tehtävien laajasta kirjosta: liiketoimintastrategian kehittämisestä mainoskampanjoiden tulosten arviointiin.

Palvelut

Analyysi

  • Kokonaistaloudellisen tilan, tärkeimpien tuotteen ominaisuuksien ja kuluttajien arvojen analysointi
  • Kuluttaja-analyysi ja kohderyhmän ominaisuudet
  • Kilpailuympäristön analysointi

Suunnittelu

  • Myynti- ja markkinointikonseptit
  • Positiointi ja promootio
  • käyttäytymis- ja hintastrategiat

Taktiikka ja testaus

  • Promootio- ja mediakanavien valikoiminen
  • Mainosmateriaalien testaus
  • Kampanjoiden tehokkuuden arviointi

Viimeisimmät artikkelit

Moderni toimitusketju: tullaus, logistiikka, sertifiointi.

Liiketoiminta Venäjän markkinoilla sisältää toimitusketjun kannalta useita vaiheita, jotka saattavat olla varsin monimutkaisia verrattuna kansainväliseen kaupankäyntiin yleisesti. Tämä ei saisi kuitenkaan olla este sille, että yritykset voisivat hyödyntää Venäjän potentiaalin ja saavuttaa vakaan markkina-aseman Venäjällä. Kokosimme yleisimpiä esille nousevia aiheita ja haasteita toimitusketjussa ja kuinka ne voidaan järjestää optimaalisesti.

Miksi sijoittaa tuotantoon Venäjällä?

Tällä hetkellä Venäjän talous suosii kaikkia paikallisesti tuotettuja tuotteita ja palveluja ja niillä on suuremmat markkinat verrattuna tuontitavaraan tai -palveluihin. Tuotannon perustaminen Venäjälle auttaa saamaan suuremman markkinaosuuden ja lisäksi hallinto ja lainsäädäntö suosivat sitä.

Haasteet Venäjän markkinoilla – uhka vai mahdollisuus?

Menestyvän konseptin vieminen uusille markkinoille sellaisenaan onnistuu harvoin. On tunnettava uusi liiketoimintaympäristö, asiakkaat ja kilpailijat. Markkinointistrategia voi kaivata isompaakin remonttia kun siirrytään kansainvälisille vesille. Strategian säännöllinen päivittäminen ja kriittinen arviointi on elintärkeää jokaiselle yritykselle.